A három legnagyobb értékesítési hiba :: Hotel Silvanus Visegrád -

Garantáltan a legjobb ár!

A három legnagyobb értékesítési hiba

Meghívó egy ingyenes webinárra

 

Karrierem, munkám során magam is hamar belekerültem a sokat emlegetett mókuskerékbe. Éjszakázások, a tervekkel ellentétben bent töltött hétvégi napok, otthon is a munkán kattogás. És ahogy a forgalom nőtt, úgy töltöttem egyre kevesebb időt pihenéssel, a családommal, barátaimmal. Vajon ez az utam, ez az utunk?  
 

Álljon itt egy kérdés minden tapasztalt és feltörekvő cégvezetőnek:

– Ahogy a vállalkozásod növekszik, ahogy az értékesítésed halad, egyre elfoglaltabbnak vagy egyre szabadabbnak kell lenned?

Amikor egy cégvezető először kezd értékesíteni, sales-vezetőként rengeteg hibát követ el és egyszer csak azt veszi észre, hogy a vállalkozása növekedésével egyre kevesebb ideje lett.

Miért?

Mert miközben nagyszerű szolgáltatásokat és termékeket épít, nem építi fel tökéletesen az értékesítését. Nincs tisztában azzal, hogy a csili-vili értékesítési technikák helyett a sales-vezetői módszertanon múlik minden. A profitja is.


Cégvezetőként a sales-vezető is ő, ami természetes egy kezdő vállalkozásnál, de az már nem az, hogy három hibát követ el, melyek miatt:

-    a cég növekedése rontja az életminőségét;
-    majd maga a növekedés is lelassul.


Mi tehát a három legfontosabb sales-vezetői hiba?

Ezt szeretném most megosztani, hogy ha vannak értékesítőid vagy sales-csapat felépítésén gondolkodsz, Te is tanulhass belőlük.

Az egyik hiba az, hogy szinte minden cégvezető különálló, egymással nem kompatibilis értékesítési technikákra költ, ahelyett, hogy egy komplex, jól működő sales-vezetői módszertan után nézne.

A másik hiba, hogy villámgyorsan akar eredményeket, de közben nem látja tisztán értékesítési csapata tevékenységét és az egyes kollégák közti különbségeket, valamint nem monitorozza, merre érdemes tovább haladniuk. Csak rohan „előre”. 

A harmadik hiba a rosszul értelmezett motiváció. „Motiválgatja” ő a csapatát, ami azonban csak rövid ideig képes életben tartani a munkakedvet, minden nap a cégvezető figyelmét, erejét, idejét követeli és csak minimális eredményeket hoz. Pedig ehelyett inspirálhatná is őket, amivel hosszú távon elérheti náluk, hogy önmaguktól is eltökéltek legyenek, és ne érte, hanem a saját belső motivációjuk miatt hordják el a Gellért-hegyet.

A három sales vezetői hibára szerintem Lippner Tamás adja meg a tökéletes gyakorlati megoldásokat. Szó szerint fellélegzel, ha meghallgatod őt.

Azért osztom meg Veled ezt az ingyenes lehetőséget, mert akár most is nyaralsz, akár nem, vállalkozói szabadságodról sose feledkezz meg: olyan értékesítéssel támogasd a céged, ami tényleg szabadabbá tesz, nem pedig elfoglaltabbá.

És ha valamilyen módon rezonálsz erre a levélre, akkor ne hagyd ki Lippner Tamás INGYENES webinárját, ahol számos mentőötletet és megvalósító lépést kapsz, amelyeket szinte azonnal be tudsz építeni az értékesítésedbe. Tamás fantasztikus előadó, tréner, a Silvanus kiváló partnere. Nagyon sok hasznosat lehet tőle tanulni. 

„Manapság már nem az a nagy dolog, ha sok információt kapsz, hanem az, ha olyat, ami tényleg működik, és egy könnyen kezelhető profittermelő rendszerben összeáll. Az ingyenes webináriumon ezt a hatékony sales vezetői módszertant fogom megmutatni neked.”
Lippner Tamás

Nem is értem, miért adja ingyen, valójában ez az anyag kincset ér. Egy egész sales-vezetői módszertant ad ezen a webináron, és szerintem még nem hallottál róla.
Kattints és foglald le a helyed! 

Ahogy egy cégvezető tanul a hibáiból és dolgozik a cégén, úgy lesz egyre szabadabb. Ez a vállalkozói lét végső ajándéka.

Szabadság. Több módon is elérheted. 
Például vérrel-verejtékkel. 

De én inkább Tamás fantasztikus sales vezetői módszertanát javaslom: csatlakozz a webinárhoz most ingyenesen

(Ha van legalább három értékesítőd, vagy most tervezel sales csapatot építeni, ki ne hagyd!)


Madarász Endre
Marketingigazgató
Hotel Silvanus****